Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach zaprasza do złożenia ofert cenowych na świadczenie usług pocztowych
Dodano dnia:2020-12-09
Znak
sprawy PCPR.II.252.23.2020
Zapytanie
ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 j.t. ze zm./
I.
Zamawiający: Powiatowe
Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach
Adres
do korespondencji: ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
tel. 87/565
92 80, faks 87/565 92 84
Zaprasza do złożenia ofert
cenowych na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na
potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na podstawie umowy o
świadczenie usług pocztowych przez operatora pocztowego uprawnionego do
wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów
pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na
podstawie przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe ( j.t. Dz.U.
z 2020 r. poz.1041) w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1.
Specyfika głównych wymagań: W zakresie zamówienia
wchodzą usługi pocztowe, świadczone w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania,
sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich
ewentualnych zwrotów na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje nadawanie
przesyłek wymagających zastosowania przepisów szczególnych Kodeksu postępowania
administracyjnego lub innych analogicznych przepisów dotyczących nadawania
przesyłek ze skutkiem zachowania terminów wymaganych przepisami postępowania
administracyjnego.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie na zasadach określonych w
powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności:
- ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz.1041)
oraz przepisów wydanych na jej
podstawie,
- ustawie z dnia 14
czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz.256),
- ustawie z dnia 10
maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz.1781)
- rozporządzenia Ministra
Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 w sprawie reklamacji usługi
pocztowej (j.t. Dz.U. z 2018 r., poz.421 ze zm.),
a także innych
obowiązujących aktów prawnych związanych z realizacją usług będących
przedmiotem zamówienia.
Zakres przesyłek
pocztowych (rodzaje oraz szacunkowe ilości)
zawiera formularz ofertowo-cenowy stanowiący załącznik do zapytania
ofertowego. Określone w nim rodzaje i ilość przesyłek pocztowych mają charakter
szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadania w
podanych ilościach i rodzajach.
2.
Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego
zapytania ofertowego.
3.
Przedmiot zamówienia opisany został wg następującego
kodu CPV – 64110000-0 Usługi pocztowe
4.
Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
5.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminy składania ofert.
III.
Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający
wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę
formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) oświadczenie – załącznik nr 1 do niniejszego
zapytania ofertowego.
2.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się
Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje
Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą
elektroniczną.
V.
Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z
Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani / Pan Ewa Wysocka 87/565 92 89
2. Wykonawca
może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia
zamówienia
3. w
godzinach pracy tj.: 09.00 – 12.00
4. VI.
Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego : Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach
ul. Świerkowa 60,
16-400 Suwałki, pokój nr 5 w
zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta
na świadczenie usług pocztowych dla PCPR w Suwałkach od 01.01.2021 do 31.12.2021
r. NIE OTWIERAĆ PRZED 18.12.2020 r godz.10:00.”
- przesłać faksem na nr 87/565 92 84
- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail pcpr@powiat.suwalski.pl
w
terminie do dnia 18.12.2020 , godz 10:00
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1.
Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy
przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie/ udzielenie przedmiotu
zamówienia.
2.
Wartość cenową należy podać w złotych polskich
cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3.
Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z
wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4.
Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
Kryteria oceny oferty oraz informacje o wagach punktowych lub
procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty:
1. Cena – 60 % (maksymalnie 60 punktów)
Liczba
uzyskanych przez daną ofertę punktów zostanie ustalona poprzez przemnożenie
liczby 60 oraz ilorazu
najniższej zaoferowanej całkowitej ceny brutto oraz całkowitej ceny
brutto danej oferty.
2. Odległość między wskazanym w ofercie
najbliższym punktem pocztowym a siedzibą Zamawiającego – 20%
(maksymalnie
20 punktów):
a) do 500 m – 20 punktów
b)
odległość powyżej 500 m do 1 km – 10 punktów
c)
odległość powyżej 1 km – 0 punktów
3. Liczba placówek pocztowych, którymi dysponuje Wykonawca na
terenie Suwałk w dniu składania ofert
–
20%
Punkty
zostaną przyznane na podstawie wykazu już posiadanych placówek dołączonego do
oferty
Oferta
z najwyższą liczbą placówek otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 20, a punkty
dla pozostałych ofert zostaną obliczone wg wzoru:
T= Liczba placówek badanej oferty/Najwyższa
liczba placówek spośród wszystkich ofert x 100 pkt. x 20%
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,
która łącznie uzyska największą liczbę punktów.
VIII.
Informacje o formalnościach
1.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej
oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o
udzielenie zamówienia.
2.
Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po
przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie
związania ofertą.
3.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana
uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej
oceny.
4.
Do prowadzonego postępowania nie przysługują
Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień
publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
5.
Niniejsze postępowania prowadzone jest na
zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego.
Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień
publicznych.
Załączniki:
1.
Formularz ofertowo-cenowy,
2.
Wzór umowy.
3.
Oświadczenie
ZATWIERDZIŁ:
…..………………………………..
(data, podpis i pieczęć
osoby zatwierdzającej postępowanie)
............................................................................
(pieczęć adresowa
Wykonawcy)
NIP**):
....................................................
REGON**):.............................................
tel.**):
.....................................................
fax**):
.....................................................
adres e – mail**): ....................................
FORMULARZ CENOWO - OFERTOWY
Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w
Suwałkach
ul. Świerkowa 60,
16 – 400 Suwałki
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z
dnia .12.2020 r. prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019
r. poz. 1843 j.t. ze zm.) na:
„Świadczenie
usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowego
Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021 r.”
Ja/My,
niżej podpisany/i, _______________________________________________________________________
działając
w imieniu i na rzecz: _______________________________________________________________________
1.
Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za
kwotę:
Brutto: ___________________ zł
/słownie brutto/
______________________________________________________________
Przesyłki krajowe
L.p. |
Rodzaj przesyłki |
Waga przesyłki
|
Szacowana ilość w okresie umownym
(szt.) |
Cena jednostkowa brutto
(zł) |
Cena brutto (iloczyn D i E)
(zł) |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
1 |
Przesyłki listowe zwykłe (ekonomia) |
S do
500 g |
500 |
|
|
M do 1000 g |
10 |
|
|
||
L do 2000 g |
1 |
|
|
||
2 |
Przesyłki listowe zwykłe (priorytet) |
S do
500 g |
5 |
|
|
M do 1000 g |
1 |
|
|
||
L do 2000
g |
1 |
|
|
||
3 |
Przesyłki listowe polecone (ekonomia) |
S do
500 g |
10 |
|
|
M do 1000 g |
1 |
|
|
||
L do
2000 g |
1 |
|
|
||
4 |
Przesyłki listowe polecone (priorytet) |
S do
500 g |
1 |
|
|
M do 1000 g |
1 |
|
|
||
L do
2000 g |
1 |
|
|
||
5 |
Przesyłki listowe polecone ze zwrotnym
potwierdzeniem odbioru (ekonomia) |
S do
500 g |
4.000 |
|
|
M do 1000 g |
100 |
|
|
||
L do
2000 g |
10 |
|
|
Przesyłki zagraniczne
L.p. |
Rodzaj przesyłki |
Waga przesyłki
do |
Szacowana ilość w okresie umownym
(szt.) |
Cena jednostkowa brutto
(zł) |
Cena brutto (iloczyn D i E) (zł) |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
1 |
Przesyłki listowe polecone ze zwrotnym
potwierdzeniem odbioru (Strefa A) |
do 50 g |
2 |
|
|
Formaty przesyłek:
S - maksymalny wymiar koperty C5 (162 mm x 229 mm x 20
mm) do 500 g
M - maksymalny wymiar koperty
C4 (229 mm x 324 mm x 20 mm) do 1000 g
L - ponad wymiar koperty C4 (suma wymiarów
długość+szerokość+grubość nie może przekroczyć 900 mm, przy
czym długość nie może być większa niż 600 mm) – do 2000 g.
2.
Przedmiot zamówienia
wykonamy w terminie do ………………………………………
3.
Oświadczamy, iż
uważamy się za związanych niniejszą ofertą przed okres 30 dni licząc
od daty wyznaczonej na składanie ofert.
4.
Oświadczamy, że
zapoznaliśmy się z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy
i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty jako najkorzystniejszej,
do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Załączniki
:
-
wykaz placówek pocztowych Wykonawcy
...................................................... ..................................................................................
miejscowość
i data (Podpis i pieczęć osoby upoważnionej do
podpisywania oferty)
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
OŚWIADCZENIE
Ja niżej podpisany
………………………………………………………………………………………
(imię i nazwisko)
PESEL (REGON)* - …………………...…….
NIP:* ………………………………
zamieszkały: ……………………………………………………..………………………………………………..
prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą
…………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………………
na podstawie wpisu do ………………………………………….……………………………………………….……………………………..
…...................................................................................................................................................................
...........................………………………………………………………………..……………………………………………………………………
miejsce prowadzenia działalności ………………………………………………………………………………
niniejszym
informuję, że w stosunku do mnie: nie otwarto likwidacji, nie ogłoszono
upadłości *.
...................................................... ..................................................................................
miejscowość
i data
(Podpis i pieczęć
osoby uprawnionej do podpisywania oferty)
* niepotrzebne skreślić