Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach zaprasza do złożenia ofert cenowych na świadczenie usług pocztowych
Dodano dnia:2021-12-17
Znak
sprawy PCPR.II.252.66.2021
Zapytanie
ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 2 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych
/Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 j.t. ze zm./
I.
Zamawiający: Powiatowe
Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach
Adres
do korespondencji: ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
tel. 87/565
92 80, faks 87/565 92 84
Zaprasza do złożenia ofert
cenowych na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na
potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na podstawie umowy o
świadczenie usług pocztowych przez operatora pocztowego uprawnionego do
wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów
pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na
podstawie przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe ( j.t. Dz.U.
z 2020 r. poz.1041 ze zm.) w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1.
Specyfika głównych wymagań: W zakresie zamówienia
wchodzą usługi pocztowe, świadczone w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania,
sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich
ewentualnych zwrotów na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje nadawanie
przesyłek wymagających zastosowania przepisów szczególnych Kodeksu postępowania
administracyjnego lub innych analogicznych przepisów dotyczących nadawania
przesyłek ze skutkiem zachowania terminów wymaganych przepisami postępowania
administracyjnego.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie na zasadach określonych w
powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności:
- ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz.1041
z późn. zmianami) oraz przepisów wydanych na jej podstawie,
- ustawie z dnia 14
czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz.U. z 2021 r. poz.735 ze zm.),
- ustawie z dnia 10
maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz.1781)
- rozporządzenia
Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 w sprawie
reklamacji usługi pocztowej (j.t. Dz.U. z 2019 r., poz.474),
a także innych
obowiązujących aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem
zamówienia.
Zakres przesyłek
pocztowych (rodzaje oraz szacunkowe ilości)
zawiera formularz ofertowo-cenowy stanowiący załącznik do zapytania
ofertowego. Określone w nim rodzaje i ilość przesyłek pocztowych mają charakter
szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadania w
podanych ilościach i rodzajach.
2.
Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego
zapytania ofertowego.
3.
Przedmiot zamówienia opisany został wg następującego
kodu CPV – 64110000-0 Usługi pocztowe
4.
Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
5.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminy składania ofert.
III.
Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający
wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę
formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) oświadczenie – załącznik nr 1 do niniejszego
zapytania ofertowego.
2.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się
Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje
Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą
elektroniczną.
V. Osoby
po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z
Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani / Pan Ewa Wysocka 87/565 92 89
2. Wykonawca
może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia
zamówienia
3. w
godzinach pracy tj.: 09.00 – 12.00
4. VI.
Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego : Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach
ul. Świerkowa 60,
16-400 Suwałki, pokój nr 5 w
zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta
na świadczenie usług pocztowych dla PCPR w Suwałkach od 01.01.2022 do 31.12.2022
r. NIE OTWIERAĆ PRZED 23.12.2021 r. godz.10:00.”
- przesłać faksem na nr 87/565 92 84
- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail pcpr@powiat.suwalski.pl
w
terminie do dnia 23.12.2021 , godz 10:00
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1.
Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy
przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie/ udzielenie przedmiotu
zamówienia.
2.
Wartość cenową należy podać w złotych polskich
cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3.
Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z
wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4.
Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
Kryterium wyboru oceny oferty jest cena - 100%. Zamawiający wybierze
ofertę Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę oraz spełni wymagania
wskazane w rozdziale III zapytania ofertowego. Cena oferty obejmuje wszystkie
koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cenę należy podać cyfrowo i słownie w złotych polskich z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. Wykonawca może podać tylko jedną cenę.
VIII. Informacje o formalnościach
1.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej
oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o
udzielenie zamówienia.
2.
Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po
przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie
związania ofertą.
3.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana
uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej
oceny.
4.
Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom
środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych
tj. protest, odwołanie, skarga.
5.
Niniejsze postępowania prowadzone jest na
zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego.
Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień
publicznych.
Załączniki:
1.
Formularz ofertowo-cenowy,
2.
Wzór umowy.
3.
Oświadczenie
ZATWIERDZIŁ:
…..………………………………..
(data, podpis i pieczęć
osoby zatwierdzającej)
............................................................................
(pieczęć adresowa
Wykonawcy)
NIP**):
....................................................
REGON**):.............................................
tel.**):
.....................................................
fax**):
.....................................................
adres e – mail**):
....................................
FORMULARZ CENOWO - OFERTOWY
Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w
Suwałkach
ul. Świerkowa 60,
16 – 400 Suwałki
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z
dnia 17.12.2021 r. prowadzone w oparciu o art. 2 ust.1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021
r. poz. 1129 ze zm.) na:
„Świadczenie
usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowego
Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022 r.”
Ja/My,
niżej podpisany/i, _______________________________________________________________________
działając
w imieniu i na rzecz: _______________________________________________________________________
1.
Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za
kwotę:
Brutto: ___________________ zł
/słownie brutto/
______________________________________________________________
Przesyłki krajowe
L.p. |
Rodzaj przesyłki |
Waga przesyłki
|
Szacowana ilość w okresie umownym
(szt.) |
Cena jednostkowa brutto
(zł) |
Cena brutto (iloczyn D i E)
(zł) |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
1 |
Przesyłki listowe nierejestrowane (ekonomiczne) |
S do
500 g |
77 |
|
|
M do 1000 g |
124 |
|
|
||
L do 2000 g |
1 |
|
|
||
2 |
Przesyłki polecone ekonomiczne (w tym poste restante) |
S do
500 g |
2.173 |
|
|
M do 1000 g |
119 |
|
|
||
L do 2000
g |
4 |
|
|
||
M do 1000 g |
1 |
|
|
||
L do
2000 g |
1 |
|
|
||
4 |
Przesyłki listowe polecone (priorytet) |
S do
500 g |
1 |
|
|
M do 1000 g |
1 |
|
|
||
L do
2000 g |
1 |
|
|
||
5 |
Potwierdzenie odbioru w obrocie krajowym
przesyłki rejestrowanej |
2.306 |
|
|
|
6 |
Zwrot
przesyłki rejestrowanej do nadawcy po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub
wydania odbiorcy |
60 |
|
|
Przesyłki zagraniczne
L.p. |
Rodzaj przesyłki |
Waga przesyłki
do |
Szacowana ilość w okresie umownym
(szt.) |
Cena jednostkowa brutto
(zł) |
Cena brutto (iloczyn D i E)
(zł) |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
1 |
Przesyłki listowe polecone ze zwrotnym
potwierdzeniem odbioru (Strefa A) |
do 50 g |
2 |
|
|
Formaty przesyłek:
2.
Przedmiot zamówienia
wykonamy w terminie do ………………………………………
3.
Oświadczamy, iż
uważamy się za związanych niniejszą ofertą przed okres 30 dni licząc
od daty wyznaczonej na składanie ofert.
4.
Oświadczamy, że
zapoznaliśmy się z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy
i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty jako najkorzystniejszej,
do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Załączniki
:
-
wykaz placówek pocztowych Wykonawcy
...................................................... ..................................................................................
miejscowość
i data (Podpis i pieczęć osoby upoważnionej do
podpisywania oferty)
Załącznik
nr 1 do zapytania ofertowego
OŚWIADCZENIE
Ja niżej podpisany
………………………………………………………………………………………
(imię i nazwisko)
PESEL (REGON)* - …………………...…….
NIP:* ………………………………
zamieszkały: ……………………………………………………..………………………………………………..
prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą
…………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………………
na podstawie wpisu do ………………………………………….……………………………………………….……………………………..
…...................................................................................................................................................................
...........................………………………………………………………………..……………………………………………………………………
miejsce prowadzenia działalności ………………………………………………………………………………
niniejszym
informuję, że w stosunku do mnie: nie otwarto likwidacji, nie ogłoszono
upadłości *.
...................................................... ..................................................................................
miejscowość
i data (Podpis i pieczęć osoby uprawnionej do
podpisywania oferty)
* niepotrzebne skreślić